"ЗНАННЯ"

 Тютюнник Г.М. Дикий: Вибрані твори / Григір Тютюнник. — К. : Знання, 2014. — 223 с. — (Скарби).
Персонажі наведених у цій книжці творів Григора Тютюнника (1931—1980) — звичайні люди, на долю яких випало жити і шукати свій шлях до щастя у повоєнні роки ХХ століття. У буденних реаліях життя письменник зумів побачити їхню глибинну сутність, характерну ознаку часу, долю людини. Г. Тютюнник любить тих людей, про яких пише; написане ним — завжди вистраждане до глибини душі. Тому кожне його оповідання, новела чи повість сприймаються як сповідь. Читача зворушують у його творах правдивість і самобутній характер оповіді, добірна й точна мова персонажів, але найбільше — самовідданість і милосердя людської душі.






 Підмогильний В. Невеличка драма: Роман на одну частину / Валер’ян Підмогильний. — К. : Знання, 2014. — 294 с. — (Скарби).
“Невеличка драма” Валер’яна Підмогильного (1901—1937) належить до нового для української літератури типу інтелектуального роману. Цей твір — своєрідний психологічний зріз життя людини в Україні в 1920-ті роки. Кажучи словами відомого літературного критика Ю. Шереха, це твір про двох. Головні герої уособлюють у собі не тільки чоловіче й жіноче начала, але й різні світогляди, різне бачення щастя — “щастя розумової величі” і “щастя чуттєвої величі”. Роман читається із захопленням і спонукає читача до роздумів над природою людини, сенсом життя, суперечностями між розумом і почуттям, почуттям і обов’язком.




 Вайльд, Оскар. Ідеальний чоловік. Як важливо бути серйозним / Оскар Вайльд. — К. : Знання, 2014. — 206 с. 
Оскар Вайльд (1854—1900) — видатний ірландський письменник, драматург, поет, есеїст, неперевершений майстер афоризму й парадокса. Його обдарування виявилося у різних жанрах, але особливе місце у творчому спадку О. Вайльда належить комедіям. Завдяки сценічності, живим діалогам, сповненим дотепності гострим епіграмам, виголошуваним персонажами, іскрометному, іноді навіть абсурдному гумору ці п’єси увійшли до золотого фонду світової літератури, витримали велику кількість театральних постановок та екранізацій. Увазі читачів пропонуються дві найвідоміші комедії О. Вайльда.




 Винниченко В. Чорна Пантера і Білий Медвідь: Драми / Володимир Вин­ниченко. — К. : Знання, 2014. — 253 с. — (Класна література).
До пропонованої збірки увійшли відомі драматичні твори Володимира­ Винниченка (1880—1951) “Чорна Пантера і Білий Медвідь”, “Брехня”, “Гріх”, “Між двох сил”, що знаменують нову еру в історії української літератури в суголоссі з новітніми ідеями сучасної європейської культури. Перед читачем постають майстерно вибудувані конфлікти, у яких головні персонажі випробовуються на моральну витривалість. Чи може людина бути “чесною із собою” в ситуаціях, коли, здається, від неї нічого не залежить? Як розв’язати суперечність між обов’язком і почуттям, між розумом і серцем, між свідо­містю та інстинктом? Де межі моральної відповідальності людини, що “захворіла” на політику? Ці п’єси мали величезний успіх в Україні й за кордоном і залишаються актуальними й сьогодні.






    Винниченко В. Лепрозорій: Роман / Володимир Винниченко; післямова Галини Сиваченко. — 2-ге вид., стер. — К. : Знання, 2013. — 382 с. — (Класна література).
«Лепрозорій» — це захоплюючий детектив із палкими пристрастями на тлі політичного життя Франції. У такій формі автор розмірковує над природою людини, драматичністю, а часто трагічністю її життя, причинами негармонійності стосунків між людьми, над засобами «лікування сучасного людського організму».
Книга розрахована на широке коло читачів — школярів, студентів, учителів, усіх, хто цікавиться творчістю письменника.





 Черкасенко С. Пригоди молодого лицаря. Роман з козацьких часів / Спиридон Черкасенко. — К. : Знання, 2015. — 364 с. — (Скарби: молодіжна серія).
“Пригоди молодого лицаря” С.Ф. Черкасенка (1876—1940) — захоплюючий історико-пригодницький роман, рівних якому в українській літературі важко знайти. Письменник вдало поєднує історичну правду зі сміливою уявою, вмінням здивувати і захопити читача, поринути разом із героями твору у дивовижний світ романтики, козацької­ відваги, мужності й лицарської звитяги. Приваблюють цікаві сюжетні­ лінії, впізнаванні та переконливі персонажі, жива і образна мова, атмосфера людяності й благородства, якою дихає практично кожна сторінка книги. Роман породжує у читача світле почуття гордості за козацьке минуле.




 Воронина Л. Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку № 9: Повість / Леся Воронина. — К. : Знання, 2015. — 126 с. : іл.
Чи доводилось вам потрапляти у дивні й загадкові обставини? Ось ви біжите знайомою вулицею і раптом, провалившись крізь люк, опиняєтесь у секретному штабі Таємного Товариства­ Боягузів. Ваша рідна бабуся виявляється геніальною винахідницею, що створила часоліт, а Землю от-от мають захопити хижі космічні прибульці-синьоморди, які хочуть заразити людей вірусом страху. І порятунок людства залежить тільки від вас!
Головне — зуміти здолати свій страх, і тоді най­потужніша зброя перетвориться на порох, а підступні космічні завойовники стануть безпорадними. Адже кінець-кінцем ви здобудете універсальний
ЗАСІБ ВІД ПЕРЕЛЯКУ № 9.



  Гуцало, Євген. Позичений чоловік: роман / Євген Гуцало. — К. : Знання, 2012. — 383 с. — (Скарби української літератури).
Роман “Позичений чоловік” поєднує у собі анекдот, небилицю, містифікацію, бурлеск і є зухвалою спробою письменника у фантастичній, жартівливій формі розповісти про повсякденне життя сучасної людини. В основі сюжету вигадана історія про те, як жінка позичила іншій жінці на місяць свого чоловіка. Навколо головного героя роману Хоми Прищепи — “дивака і характерника, гуманіста і пройдисвіта, джигуна і мудреця” — розгортається каскад неймовірних пригод. Та, захоплюючись несподіваними поворотами сюжету, кумедними ситуаціями, в які потрапляє наш герой, ми розуміємо, що насправді головною дійовою особою в романі є дух українства, українська вдача. Вражає мова, якою написано роман, — неперевершена й органічна, сповнена неповторних прислів’їв та приказок, діалектизмів та словотворів, мова розмаїта й незнищенна, як незнищенні уява й талант нашого народу.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар